صفحه اصلی > اخبار شرکت > آرشیو اخبار اسلایدر 


  چاپ        ارسال به دوست

کسب تقدیر نامه چهار ستاره توسط شرکت گاز استان کرمانشاه در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران- 1398

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه: شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان نمود درسال 1398 با تلاش مضاعف کارکنان  با هدف پیشرفت چشمگیر درمسیر تعالی و بهبود مستمر شرکت گاز استان کرمانشاه موفق به کسب تقدیر نامه چهارستاره در سومین دوره ارزیابی سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران گردید.

وی گفت : کمیته راهبری و راهبردی شرکت گاز استان کرمانشاه با ترسیم افق چشم‌انداز و ارکان جهت سازبه منظور قرار گرفتن شرکت گاز استان کرمانشاه در میان 10 شرکت برتر گاز استانی ، تا سال1404 مدنظر قرار داد و در این راستا با پیاده‌سازی برنامه‌های بهبودی نظیر استقرار نظام برنامه‌ریزی استراتژیک برمبنای مدل BSC ، نظام مدیریت فرآیندها، نظام نظرسنجی از ذینفعان و پیاده‌سازی استاندارد های مدیریتی  شامل : استانداردهای ISO9001:2015، ISO10002:2014،ISO10004:2012 ، ISO50001 :2011,HSE-MS   و بازنگری و استقرار نظام پیشنهادات ، پیاده سازی نظام مدیریت ریسک ، ارزیابی عملکرد مدیران به روش 360 درجه و تعیین سبک رهبری ، راه اندازی سامانه هوشمند مشترکین BI و سیستم نت TMMS  اقدام نمود.

ایشان یادآورگردید: شرکت گاز استان با تعریف برنامه های بهبودی نظیر: تعمیق نظام برنامه‌ریزی استراتژیک ، سفارشی سازی سند استراتژی وظیفه ای حوزه های منابع انسانی ، مالی ، مهندسی ، تامین و بهره برداری ، بازنگری شاخصهاو یکپارچگی با اهداف استراتژیک ، سیستم مکانیزه اطلاعات مدیریت ( داشبورد مدیریت) ،  ارتقای ویرایش استانداردهای ISO10002:2018 و ISO10004:2018 وسیستم مدیریت انرژی:2018 :ISO50001 ، بازنگری فرآیندها براساس مدل  APQC ،  تعمیق نظام مدیریت ریسک ، استقرار نظام مدیریت تکنولوژی و تدوین نقشه راه فناوری ،استقرار سامانه مدیریت پروژه های گازرسانی ، ارتقای سیستم مدیریت تعمیرات و نگهداری، تدوین مدل کسب و کار ، مدیریت تغییر و توسعه مدل مسئولیت های اجتماعی ،استقرار سیستم مکانیزه امداد ، استقرار نظام جامع و یکپارچه ارتباطات مشتریان CRM ، استمرار نظام سبک رهبری و ارزیابی 360 مدیران اجرای برنامه های آموزشی ، مهارتی و انگیزشی بر اساس بازخوردهای ارزیابی 360 ، استقرار نظام مدیریت دانش ، استقرار و پیاده سازی استاندارد مدیریت آموزش ISO10015 ، بازنگری استقرار نظام آراستگی و تدوین دستورالعمل و گریدبندی در نواحی شهرستان ها، تسری سیستم مدیریت انرژی به مناطق و نواحی و ایستگاه CGS ، گامی گسترده در مسیر بهبود مستمر برداشته است .

مدیرعامل گاز استان درپایان عنوان نمود: در نتیجه این تلاش ها و با اجرای موفقیت آمیز پروژه های کیفی در کنار پروژه های اجرایی با بیشترین  روستای  در دست اجرا در بین گازهای استانی و اجرای درست و نظام مند سایر امور سبب شد تا این شرکت  در سومین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز با دو پله صعود و با بیشترین جهش امتیازی ، ضمن دریافت تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی ، رتبه سیزدهم در بین گازهای استانی و رتبه اول در غرب کشور را کسب نماید .

 


١٣:٢٤ - 1399/01/18    /    شماره : ٩٢٦٨    /    تعداد نمایش : ٢٦١



خروج




تصاویر منتخب